fredag 26. oktober 2012

Strikker litt over alt del 2

Ja, jeg gjør jo det. Strikker nesten over alt mener jeg. Jeg slapper av best når jeg har noe i hendene, og strikking er virklig god "terapi" og fungerer fint for å kunne slappe av (når man ikke blir sint og oppgitt fordi man må rekke opp da...)

Strikking ute på verandaen i påska.
Strikking ute i gårdsplassen mens ungene lekte.
På verandaen mens ungene leker (var da det skulle vært sommer, brrr!)
Ved vannspeilet, denne gangen på den andre siden.
På en benk, nok en gang mens ungene leker.
På et hotellrom i Åre, etter at ungene hadde lagt seg.
 
Ja, det kan strikkes på mange steder. Dette var bare noen eksempler. Strikker du også litt over alt?


2 kommentarer:

  1. Ja, det gjør jeg! Aldri en dag uten strikking:) Er ikke så flink til å dokumentere alle steder strikketøyet er med, men...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ikke så flink til å dokumentere jeg heller, men fant noen bilder. Jeg hadde en liten strikketørke, men nå er jeg i gang igjen. Det er gøy!

      Slett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!