lørdag 13. oktober 2012

Ny lue!


Denne gang er jeg inspirert av en kollega faktisk. Jeg har aldri vært spesielt glad i fargen oker. Nå er den jo i motebildet, og jeg har vent meg på fargen. Men det er kollega Rebekka Sveås som virkelig har fått meg til å se på fargen med nye øyne! Hun har brukt fargen i stilige kombinasjoner. Jeg oppdaga at fargen er KUL (som storejenta mi Ina ville sagt). Og plutselig satt jeg der og ønska meg klær i oker selv. Og jeg gikk rett og slett inn i garnbutikken og ba om Nepal i oker... Sånn kan det gå!

Det ble nok ei lue i mitt favorittmønster. Denne utgaven ble litt mindre baggy enn den grå jeg har blogga tidligere.
























Nydelig høstfarger passer godt sammen med ei oker lue!



Fant noen gamle knapper i samlinga som jeg syntes passa godt.





Det ble noen bilder, jeg tar litt av når det er høst, sol og flotte farger!

2 kommentarer:

  1. Kjempefin! Nydelig farge og mønster - kan hende jeg kopierer den.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker det mønsteret utrolig godt! Og plutselig likte jeg oker også. Og passer godt nå på høsten.

      Slett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!