søndag 28. oktober 2012

Søndagsmorgenstrikk!

Jeg er i gang med julegavene. I går var jeg med foreldrene mine til Trondheim, og stakk innom Jens Hoff på City Cyd for å handle garn jeg trenger.

Jeg har lenge sett på denne. Syntes den så utrolig deilig og delikat ut.



Handla altså garn, og starta opp i går kveld. Jeg liker ikke å strikke med tykke pinner, får lett vondt i hendene av det. Men det så jeg bort i fra, denne halsen skulle strikkes.

Men altså... Vienna er noe herk å strikke med. Det klør i øynene, det loer og både jeg og stolen og jeg ser ut som vi røyter. Hvite hår over alt. Ike synes jeg resultatet blir like pent som på bildet heller. Og pinne nummer 12 er som STAUR!

Nå har jeg bestemt meg for å bli ferdig. Så jeg må bare prøve å motivere meg og strikke på!

2 kommentarer:

  1. Like heller ikke å strikke på tykke pinna.Men må man,så må man.Halsen blir sikkert fin.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg håper virkelig den blir fin, for dette var noe herk, hihi. Det verste er at jeg ikke synes den ser så fin ut som jeg hadde sett for meg heller. Men har i alle fall bestemt meg for at den SKAL bli ferdig.

      Slett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!