torsdag 18. oktober 2012

Ikke bare jeg som strikker!

Mammaen min er min strikkementor og mitt forbilde. Jeg begynte ikke å strikke før for noen år siden, og da strikka jeg bare ting som kunne toves, da jeg sammenligna min strikk med mamma sin. Nå har jeg innsett at jeg aldri kommer til å strikke som henne, det hun strikker er så jevnt at det kunne vært strikka av ei strikkemaskin.

Og mamma strikker sånt som jeg ikke er så glad i å strikke...

Det siste året har hun strikka Mariusgensere til alle tre barnebarna. Og nå har hun strikka en ny Marius til Arnt Johan. Den har jeg ikke tatt bilde av ennå, men jeg har bilde av "restegenseren" hun har strikka til han. Den ble ferdig i helga.

 Nydelige genseren! Og med flotte høstfarger.
 En stolt gutt, det er stas å få heimestrikka genser av bestemor!
 Og dette er gutten som vet å matche altså. Han konstanterte at fotballskoene han er så stolt av passa sammen med genseren, for de var gule og det var gul stripe på genseren... Mon tro hvor han har det fra?!
Nydelig med høst!
Herlige farger!
Frost på bakken!
 
Snilleste mammaen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!