fredag 26. oktober 2012

Hastestrikk!

Jeg strikker ofte litt i pausen på jobb. Om jeg har tid. Dette fører ofte til litt snakk om det som lages. En jeg jobber sammen med har drevet litt gjøn med meg, og erta meg for at luer for eksempel, det kjøper man i butikk, ikke bruker mye tid på å strikke. Og det er jo sant, luene i butikken er nok både billigere og raskere å få tak i enn de jeg strikker. Selvsagt skjønner nok han at jeg synes det er gøy å ha noe å holde på med, men han må jo terge meg litt.

Forrige helg var kollegene på tur til Aure. Der skulle vi kveldens fest være på en låve, og siden jeg sitter i velferden hadde jeg ansvaret for å sende ut informasjon. Der skrev jeg på at alle måtte ha med seg et sitteunderlag. Kollegaen min som "småmobber" strikkinga mi litt fant ut at han måtte finne seg et sitteunderlag i ull... Da dukker en liten "djevel" opp i meg, og jeg ufordrer han til å finne seg et RBK sitteunderlag. Lørdag ettermiddag for to uker siden kom det melding til meg: Det skal ikke stå på innsatsen i alle fall. Han hadde lett men ikke funnet. Hihi. Da måtte jeg selvsagt bare... I full fart, starta på to dager før vi skulle dra.

Faktisk så finner man ikke riktig alt i butikken...  Kollegaen min fikk dette da vi dro på tur. Nå skulle jeg nålefilte RBK på det hvite feltet da, men filtenåla mi var søkk borte. Morro var det likevel, man får faktisk ikke mer morro enn man ordner selv ;)
 
Måtte bare legge til dette bildet. Herlighet, det var så utrolig vakkert i Aure. Jeg har aldri vært der før, og så fikk vi oppleve plassen fra sin beste side med vindstille og nydelig solnedgang. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!