tirsdag 15. november 2011

Strikka hals

Bestemte meg for å strikke en hals i julegave.
Og når jeg bestemmer meg, skulle det helst skjedd i går, hihi. Jeg fant frem noe i lageret mitt, og endte opp med å strikke halsen i Daletta fra Dalegarn.
Brukte fire nøster a`50g.

Halsen er strikket etter mønster fra Marte Helgetun.

Nå ble ikke denne helt perfekt, men viser den nå fram likevel


Både jeg og lillejenta har lungebetennelse, derfor vi kan blogge sånn midt på dagen.
Nå ble Ingrid veldig lei seg og protesterte da jeg tok bort halsen... Det viste seg at hun ikke var særlig fornøyd med underlaget jeg hadde...
Så da måtte vi fotografere litt til.
Hello Kitty må det være!

 Og så stilte hun som modell også da.
Ikke den fineste dangeringa av halsen,
men snuppa er fin!

4 kommentarer:

  1. Lekker hals, på en aldeles nydelig jente!

    SvarSlett
  2. Fin hals og supersøt modell. God bedring for lungebetennelse er ikke gøy .-)

    SvarSlett
  3. Den halsen så deilig ut (og særlig flott var den rundt halsen på ei skjønn jente :)

    SvarSlett
  4. Den såg skikkelig deilig ut!

    GOD betring til deg søte ven!

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!