lørdag 11. februar 2012

Garnshopping i hovedstaden!

Da vi var på jentetur i Oslo, var det Ina som fikk bestemme det meste av det vi skulle finne på. Men jeg hadde et ønske, og det var å få stikke innom to garnbutikker for å fråtse litt. Utvalget på Orkanger er ikke så stort, og jeg ønsket å finne garn med litt fargeskift, men i samme fargetone. Fant ikke så mye, men noe fant jeg. Så for de spesielt interesserte, her er min garnfangst (var dog noe stressa da jeg skulle handle, for følget mitt var ikke så veldig tålmodige...)

 Manos Silk blend


Dette garnet har jeg faktisk tenkt å bruke til å strikke noe til meg selv.. Fikk penger til garn i bursdagsgave (litt på forskudd).

Og så kjøpte jeg garn til noen prosjekter jeg har planlagt å strikke!

Delight til ei herrelue, Rowan også til ei herrelue og Jawoll kjøpte jeg bare fordi jeg likte fargene...


Aran til ei lue til meg selv! Måtte selvsagt være i Petrol!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!