fredag 10. februar 2012

Verdens beste meitaier!

Ja, det er ingen tvil! Her i huset har vi båret mye, vi har hatt fantastisk mange flotte bærestunder. Vi har båret heime, på tur, når noen har trengt trøst, når Ingrid ikke fant roa på annet sted enn tett inntil mora si, når vi har vært med på ulike aktiviteter, når vi har kost oss, vi har båret ute og inne. Og vi har båret i meitaier og sjal.

Vår store favoritt har helt klart vært meitaiene til Hege, det er hun som driver Goklompen! Vi har eid, og eier fremdeles mange goklomper, en har vært stasmeitaien vår, vi hadde babymeitaier som er for små, vi har arbeidshesten vår som fremdeles brukes litt, vi har den flotteste Ginko-meitaien og en feiende flott rød fløyelsgoklomp med gekko på!

Dere kan lese mer om Go'klompen på denne siden, eller på Facebooksiden.

Nå tenkte jeg legge til et bilderas av mine flotte goklomper, men bildene mine ligger på ei maskin som ikke virker... Men her er min røde gekkomeitai i alle fall!



Om noen har spørsmål angående bæring av barn, er det bare å ta kontakt, eller kontakte min venninne Hege som lager disse flotte meitaiene og bæreseler med clips!

Dagens anbefaling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!