søndag 12. februar 2012

Luer igjen!

Ja, det blir noen luer... Har strikka noen til kollegaer og venner som fryser på ørene og trenger ei ny lue. Bare fordi det er koselig og gøy!

Denne lua er strikka i bølgemønster etter oppskrift fra Drops. Av en eller annen grunn har jeg en forkjærlighet for bølgemønster, så det liker jeg å strikke! Holder også på med en hals i samme mønsteret, men den ble visst liggende litt på vent.

Har også strikka flere av disse
Men nå er det nok luestrikking for en stund tror jeg. Jeg har nå starta på et prosjekt "Anita gjør ting hun ikke kan..." Jeg har starta på sjalstrikking. Men må bare erkjenne at jeg er elendig på å lese mønster, jeg er elendig på å følge mønster, jeg er elendig på å skjønne mønster, jeg er elendig på å tenkte praktisk og logisk... Men, i går beviste jeg at jeg av og til har stor tålmodighet... Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg rekka opp, strikka langt for å finne feil, rekka opp igjen... Sånn gikk nå kvelden i går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!