onsdag 28. desember 2011

Ups, desemberen dro i fra oss

Jeg har storkost meg med kalenderen min hver eneste dag.
Er helt over meg, enn at Hildur har laga en så fantastisk kalender til
MEG!
Nå ble det så travelt at jeg ikke fikk blogga, men her skal dere få se de siste herlige gavene jeg fikk!
 På luciadagen fikk vi oppskrift på lusekatter og safran!
Herlig!

Kommer ikke over at jeg fikk disse flotte vottene!

 Perfekt for meg som alltid fryser, og som ikke har strikka votter ennå...
Så kom det en utfordring!
Første hint var dette nydelige alpakkagarnet (min favorittalpakka). Og ja, jeg elsker fargen!
 Så kom disse... Og jeg aner at jeg får en skikkelig utfordring!
FLETTER!
Jeg skal prøve meg på fletter! Det blir spennende!
Tusen takk for at du sparker meg i gang, Hildur, jeg trenger sånne puff!
Og jammen blir jeg ikke tilbudt hjelp om jeg trenger det også.
Artige servietter og røde telys.

Enda en nydelig boks, med to små snøkrystall julepynt oppi.
Denne nydelige julekluten!
Hyppig brukt nå i jula!
På lille julaften fikk jeg dette flotte glasset fullt av sjokoladenisser!
Har prøvd å gjemme det for ungene, men i dag ble det oppdaga ;)


Og så på julaften da!
Oppskrift på sjal, pinner som passer og nøste av et av favorittgarnene mine: KAUNI!
Er det rart jeg ikke har ord!?!

Fantastiske gaver!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!