onsdag 28. desember 2011

Noen julegaver!

Det ble noen heimelaga julegaver fra meg i år.
Her er noen av det, mange glemte jeg å ta bilde av.
 Denne til ei flott venninne som ønska seg hals i knall grønt.
Den er strikka etter mønsteret til Marte Helgeton i tynn Abulita farge gress. Brukte ca 150 gram garn.
 Denne er strikka til ei anna flott venninne!
Samme mønster som på den over, denne er strikket i dobbel Tynn alpakka fra Du stor alpakka.

Dette var den første perlestrikka halsen jeg strikka dette året.
Den er strikka i Daletta, dobbel tråd.
Den hadde noen små feil, men gikk likevel i posten til herlige venninna mi på Dokka.
Ingrid testa den! Godkjent!
Snerten selekjole til ei lita jente.
Den er strikka i Extra fine merino fra Pickles.
Og så noen duker...
Denne glemte jeg å ta bilde av da den var ferdig, den ble strikka og pakka inn til svigermor.
Søstra mi fikk en maken til denne.
Og kluter... Det ble noen kluter!





2 kommentarer:

  1. Wow så mye flotte gaver du har strikket!!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Jeg strikker ikke så avansert strikk, men koser meg med prosjekter som jeg kan klare!

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!