lørdag 10. desember 2011

Jeg har verdens beste hobbykalender!

Jeg bytta kalender med Hildur inne på Hobbyboden.
Ordna med gaver, og kosa meg, men tenkte ikke så mye på at jeg skulle få kalender jeg også.
Men FOR en kalender jeg fikk i retur!
Jeg har fått helt fantastiske, herlige, praktiske og gjennomtenkte gaver. Og så har hun også strikka til meg, jeg elsker heimelaga, og jeg elsker gavene jeg har fått!

Nå har det vært veldig hektiske gaver, så nå får dere flere luker på en dag.
Dessverre fant jeg ut at jeg mangla bilde av saksa, og batteriet på kamera står til lading.
Men jeg fikk altså ei saks, som bare skal brukes til garn. Den har tatt plass i strikkeposen min.

Så fikk jeg nok en herlig boks.
Denne gangen en litt større, med pepperkakefigur. Inni lå noen skikkelig søte knapper, og Ingrid har allerede bestilt noe med Hello Kittyknapper på.

Og så denne da... Jeg ble helt rørt da jeg åpna denne!
Tenk at den er strikka til meg!

Den er helt PERFEKT!
Skal varme meg godt denne vinteren.
Strikket i alpakka.

Men ikke nok med dette...
I dag åpna jeg denne pakken:
To nøster helt fantastisk deilig merinoull i deilig off-white.
Og oppskrift på en nydelig lue, jeg som elsker greiner og blader!
I mellomjula skal jeg prøve ut dette mønsteret, gleder meg!

Nok en gang, tusen, tusen takk for verdens beste adventskalender!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!