søndag 6. november 2011

Knappekupp!

I alle fall synes jeg det. Det er ikke så stort utvalg her vi bor, og knapper er dyrt!
Nå hadde en butikk opphørssalg her, og de hadde mange knapper som jeg har gått og sikla på, men som har vært alt for dyre.

Som disse:

Jeg har strikka en snerten selekjole fra Pickles, i to lillafarger av Pickles Ekstra fine merino. Fant ut at disse knappene ville være perfekte, men så kosta de 37 kroner for stykket...


Alle disse knappene ga jeg 340 kroner for. Det kan da ikke være så galt, spesielt ikke da flere av knappene kosta rett under 40 kroner, noen rundt 20 og mange 10 kroner per stk. Nå er de sikkert overprisa her da, men jeg er nå fornøyd med fangsten min likevel jeg!

2 kommentarer:

  1. Knapper har man alltid bruk for og der er alltid greitt å ha et STORT utvalg.Jeg synes absolutt du har gjort ett kupp:)

    SvarSlett
  2. Ja, knapper er lurt å ha liggende. Må jeg ut og handle det, kan det ta lang tid før knappene er i hus... Og mange av disse har jeg tenkt å bruke til å pynte tøfler og pannebånd med.

    Godt å høre at du er enig med meg i at dette var et kupp, Brit!

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!