onsdag 26. desember 2012

Julestrikk!

 
 
Det ble noen gaver i år også. Heimelaga altså. Ikke alt jeg rakk å ta bilde av før jeg pakka inn da, men noe rakk jeg å forrevige.

Dette settet er strikka etter mønster fra Pickles. Lua er henta fra Grace Jones vintersett. Du finner det her. Og så er det Grace Jones hals. Garnet er Abuelita tykk og tynn, farge gylden Havre. Jeg trodde fargen skulle være mer gylden, dessverre var den nok mest grønn. Håper likevel mottaker ble fornøyd, og jeg fant ut at hun er eier av en militærgrønn jakke og så for meg at dette kunne passe til den.






Disse pulsvarmerne strikket i Hexa ble sendt i posten til Dokka og min gode venninne Berit. Håper de falt i smak og at de kan varme framover. Mønsteret er gratismønster fra Du store Alpakka.









Denne lua ble sendt til Fiskå, hvor vi håper at den vil varme Arild i året som kommer. Denne er strikka i Drops Karisma etter mønster fra Ravelry: Christian's Hat

Nå hadde jeg det litt travelt da jeg skulle fotografere, og bildet er av ei lue på vranga...






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!