søndag 30. desember 2012

Egostrikk!

Ja, nå er det tid for egostrikk! Jeg har ikke strikket annet enn ei lue til meg selv. Jeg har strikka gaver og til ungene, men egostrikk har ikke blitt prioritert. Men nå, nå er det min tur!

Etter å ha strikka Skappelgenseren til Khadija bestemte jeg meg for å starte på en til meg selv også. Trodde jo ikke jeg kunne passe i den, men ble ganske fornøyd likevel da jeg prøvde på hennes. Jeg kjøpte garn i to forskjellige farger da jeg bestilte fra Tyrkia. Nå har jeg bestemt meg for at det grå garnet skal bli genser til meg!


Blir ganske deilig!


I dag glemte jeg igjen strikkinga mi i bilen til pappa. Jeg kan jo ikke sitte hele kvelden uten strikking, så da må jeg starte på noe nytt. Og da skal jeg strikke ei lue til meg selv!

Fant oppskrifta på November leaves i går kveld, og falt pladask for den! Så nå har jeg den på pinnene, fant to nøster Rowan Tweed jeg håper kan bli bra.

Vet at jeg må strikke noen gaver i mellom, men tror jeg skal holde litt på denne egostrikken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!