søndag 19. august 2012

Her har det vært stille en laaaang stund!

Det har det virkelig... Etter påske måtte jeg ta et tak og gjøre noe med livet mitt. Jeg ble sittende mye inne, formen var laber og jeg trengte å komme meg ut. 

Jeg starta å trene. Og ble etterhvert hekta på Zumba. Jeg elsker å danse, og da er Zumba en super treningsform. I tillegg har jeg vært mye ute og gått. Etterhvert ble formen bedre, jeg følte meg bedre og kosa meg! I tillegg ble jeg mer sosial, for har dratt på trening med venninner, og vi har også vært mye ute sammen. Så det ble faktisk mange fluer i en smekk - bedre form og jeg ble mer sosial igjen! Men alt til sin pris, for når tiden gikk med til å trene ble det mindre tid til å strikke. Og til å lage smykker. Og til å sitte på nett. Men det har vært helt greit!

Jeg har strikka litt altså, så er ikke helt ute av det. Men det ble mest:



Men nå er jeg tilbake igjen, om dog kanskje ikke like ivrig som før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!