onsdag 18. januar 2012

Her går det fortsatt i luer!

Jeg fant en link til mange gratis lue-, skjerf- og halsoppskrift fra Sandnesgarn. Og da måtte jeg selvsagt prøve ut noen av de, tok et dypdykk i garnlageret og fant noe som passa.
Denne er strikka i Easy, litt over 100 gram garn gikk med.
Ser at den ligger litt rart, så ser litt merkelig ut på bildet.

Denne er strikka i grønn Sandnes Alpakka.
Det sto at jeg trengte 100 gram i oppskrifta, men det ble litt lite, så den er kortere enn den skal være ut i fra oppskrifta. Men ble fornøyd med den likevel, selv om jeg sliter med fargen...
Måtte jobbe litt med meg selv for å strikke med denne fargen nemlig, jeg elsker grønt, men er ikke så begeistra for lime, i alle fall ikke når den det jeg strikker skal være ensfarget. Men samtidig er jeg utålmodig, og kom på det på kvelden at jeg skulle strikke denne lua, og da MÅTTE det jo skje med EN GANG. Noen som kjenner seg igjen?!
Som dere skjønner skal jeg ikke ha denne lua selv i alle fall .

Gøy med luer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!