onsdag 26. desember 2012

Det tok sin tid...

 

Å få ferdig løperen til tante. Jeg starta for lenge siden, og tok da dette bildet:


Høst, glade barn og strikking fjæra i Gjevika. Men så kom vinteren, og jeg mista gnisten litt. Men var bestemt på at jeg skulle strikke den ferdig til jul. Og ferdig ble den, dog noe seint sånn at tante selv måtte komme og hente gaven på Nypvang skole...
 

Nå har jeg strikka fire slike, etter mønster fra Sandnesgarn Julehefte 0915, modell 14. Jeg har strikka en i orginalfargene som er blått, to i lilla og nå denne i grønt. Hadde lyst til å strikke i en annen farge denne gangen, og jeg tror denne passer godt heime hos tante. Den er strikka i Tove på pinne nr 4. Nå hadde jeg det så travelt med å få pakka den inn at jeg ikke tok bilde av hele duken. Denne ble strikka litt lenger enn de andre jeg har strikka tidligere. Den ser jammen ikke særlig fin ut på bildet, men jeg er ganske sikker på at den så litt bedre ut i virkeligheten. Den er i alle fall strikka med gode tanker og masse kjærlighet!
 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!