søndag 8. april 2012

Hva har jeg funnet på nå?

Ja, man kan lure...

















Jeg ble lei av sjalet som jeg strikka på, og etter å ha gjort en feil fikk det noen dager ferie. I kjelleren har jeg garnlageret mitt. Det er vel ikke så veldig imponerende i forhold til mange sitt. Men jeg har ganske store mengder med Fritidsgarn liggende, og det strikker jeg nesten aldri i. Dette er garn som kom i hus i den perioden jeg bare strikka noe som kunne toves.

For å få brukt noe av dette garnet starta jeg på et nytt prosjekt her en kveld. Det ble prosjekt haner. Påskehaner. Passer jo fint nå som påska nesten er over, det minnet storejenta meg på og hun lo ganske rått også. Men jeg bryr meg ikke, for jeg har en mistanke om at det blir påske neste år også ;)

Det er sånne jeg har en plan om å få til etterhvert da. Men først må jeg lære meg noe nytt... Jeg må lære å hekle. Er usikker på hvordan det prosjektet går da, men må da vel få det til selv hvor tungnem jeg er på å lære noe nytt.

Så neste år har jeg planer om å ha en hel skokk haner liggende i skuffa, enten som påskegaver eller som pynt i stua mi selv. Vi får se. Jeg har i alle fall fått brukt noe av alt fritidsgarnet som jeg har liggende, selv om jeg ikke har gjort det store innhugget. Men jeg har lært: Alle monner drar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!