søndag 18. mars 2012

Bugga!

Jeg har virkelig fått opp øynene for dette herlige garnet! Og jeg har hele tiden egentlig ønsker meg Mulnomah-sjalet i grønt eller petrol, men fant ikke garn som passa. Da jeg bestilte Bugga fant jeg ut at fargene var en del mørkere enn det så ut på bildene. Fargen Blue lobster så turkis ut på bildene, men så tok jeg sjansen og bestilte... Og angrer ikke!

HERLIGHET  for en herlig farge! Gnistrende petrol!

Og da måtte jeg jo bare sette igang med mitt tredje Mulnomah. Kjedelig vil du kanskje si, men jaja. Jeg elsker det mønsteret, og når den perfekte fargen dukka opp i postkassa måtte jeg bare sette igang. Så får de andre bli gaver, kanskje det er julegaveproduksjonen jeg er i gang med?!?

Jeg har prøvd å ta bilder, men det er håpløst å fange den nydelige fargen! I alle fall inne i dunkelt ettermiddagslys. Men dere får nå se noen av bildene likevel da!








2 kommentarer:

  1. Hvorfor finne på noe nytt når det er dette som inspirerer? Har ikke prøvd garnet selv, men hørt mye pent om det. kos deg!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Jeg liker i alle fall garnet veldig godt, og for en nybegynner som meg er det greit å strikke noe jeg har strikka fra før, så slipper jeg alle feilene ;)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!