søndag 6. november 2011

Adventskalenderen

Jeg er i gang. Dvs, jeg var i gang, la den i fra meg og så tok det lang tid før jeg tok i den igjen.
Og da oppdaga jeg at jeg hadde for lite garn, for lite av det skarp lilla som jeg bruker der jeg strikker mønster. Men det løste seg, strikka til det var igjen en omgang, og strikka den med samme farge men annet parti. Heldigvis var det ikke stor fargeforskjell, og det vises ikke noe særlig.

Så da er jeg i gang igjen.
Kjenner at dette ikke er det mest behagelige å strikke, men nå skal denne bli ferdig snart!

Har litt igjen på den da...
Så her er det bare å strikke!

Ønsker dere en flott (strikke)søndag!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.
    Annelive

    SvarSlett
  2. Takk for det! Må si at jeg er veldig spent på om det blir kalender av det da.

    SvarSlett
  3. Uff altså, det ble ikke noe særlig vellykka prosjekt dette...

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!