søndag 16. oktober 2011

Jeg er jo i adventskalendermodus!

Nå har jeg tenkt på adventskalendere i hele høstferien. Har planlagt og starta på kalender til ungene, og mange av gavene er i hus.

I dag satt jeg og titta litt inne på Hobbyboden. Der bruker det å være en tråd om bloggoppdateringer, og jeg elsker å titte i andre sine blogger. Selv er jeg jo veldig ny i bloggverdenen, og storkoser meg med å se hva andre blogger om. Jeg klikka på en link, og det første jeg ser i bloggen er et bilde av dama som eier bloggen, og det gikk opp for meg: Hun har jeg sett før! Det var jo Brit jo! Vi traff henne på Jordunstfestivalen i sommer. Og nå gleder jeg meg veldig til å følge bloggen hennes, for den var flott!

Men hva har dette med adventskalender å gjøre? Jo: Brit har adventskalenderlotteri!
Noe så fantastisk! Dere kan lese mer om dette her!

Jeg har delt og følger bloggen hennes og skrevet i kommentarfeltet. Dessverre har ikke jeg vinnerlykke, men morsomt å være med likevel, for dette var litt av et lotteri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!