mandag 5. september 2011

Vest er best!

Jeg har har dilla på vester!
Det er greit å strikke for en som ikke er så dreven, og så er det et supert plagg for ungene! Spesielt deilig blir det å ha utenpå ulltrøyene nå framover.

Orkangervesten til Arnt Johan er ferdig.
Den ble noe stor da, men pytt sann, da kan den brukes i lang tid framover.

Så må jeg jo bare vise fram skjønne lillejenta mi i sin Orkangervest også, selv om dere har sett henne før!

Så har jeg strikka flere enkle vester fra Pickles:


Denne er utrolig mye brukt, og begynner faktisk å bli litt liten nå.
Ingrid elsker å bruke denne!
Nærbilde, liker at det er fargesjatteringer.

Denne ble opprinnelig strikka til en liten gutt, men så fant jeg ut at den var litt jentete...
Den ligger ennå knappeløs og eieløs, får se om vi finner noen som kan få den etterhvert.
Et noe mislykka forsøk...
 Jeg ble anbefalt å strikke den i Easy, det anbefaler jeg absolutt ikke videre...
Vid og rar, men veldig god og varm da.
Denne er strikka i minste størrelse i Drops alpacca.
 Herlig, eierløs vest som nå ligger til tørk etter at den ble skylt opp da jeg kom heim fra jobb (bildet er tatt uten at den er skylt opp)
Kanskje det blir knapper i den i løpet av uka? Kan jo håpe, hihi. Jeg er dessverre ennå ikke kvitt syiknapperansten min.
Under strikking!
Og så denne i albulita.
Flere bilder kommer!

4 kommentarer:

  1. Så mange fine vester du har strikket. Disse så deilige ut.
    Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  2. Takk for det! Jeg har enda fler unger strikking, og to som jeg ikke har bilde av... Så litt veste-dilla her i huset de siste månedene!

    Ønsker deg også ei flott uke!

    SvarSlett
  3. Mange flotte vester her ja. Vester er kjekke for de både varmer og pynter en kropp.

    SvarSlett
  4. Feil link til bloggen ble lagt inn, så her kommer den rette.

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen en hilsen!